FinancialQuest

bedrijfsadvies

Mysteryguest / Mysteryvisit

Gastbeleving of klantbeleving is belangrijk voor u als ondernemer, zeker met alle berichten op social media. Onze ervaring bij veel van onze relaties heeft geleerd dat u echter niet altijd (alle) informatie krijgt waar u iets mee kunt. Doordat wij veel in de gastvrijheidssector (horeca en recreatie) en retail actief zijn, weten wij wat de consument wenst. Wij kijken voor u door de bril van de consument als wij een mysterybezoek aan uw onderneming, uw horecagelegenheid of uw winkel brengen. Wij letten op alles, waarna wij alle positieve en negatieve zaken in een rapportage aan u terugkoppelen. Er is altijd wel iets dat u kunt verbeteren en wat u mogelijk nog niet is opgevallen. Met deze rapportage kunt u de gastbeleving of klantbeleving in uw onderneming (snel) verbeteren. Wij hebben in de afgelopen jaren ook mysteryvisits uitgevoerd voor Ipsos en Storesupport. Klik hier om uw contactgegevens achter te laten, waarna wij u bellen voor een afspraak.